Promising Voices kerst 2020

Dit jaar organiseert Interkerkelijk koor Promising Voices voor de vijfentwintigste keer de Volkskerstzang in de Dorpskerk te Bodegraven. De zang wordt begeleid door vele muzikanten, onder leiding van dirigent Leon van Veen.

Het repertoire is gevarieerd en veelzijdig, van klassiek tot uptempo, daarnaast is er ook traditionele samenzang. Hartelijk welkom op 19 december. Het wordt zeer zeker de moeite waard!

Interkerkelijk koor Promising Voices is in januari 1994 opgericht. Het koor, onder leiding van dirigent Leon van Veen, heeft ruim 60 enthousiaste leden. Bodegraven is sinds de oprichting de standplaats van Promising Voices. De leden komen veelal uit het Groene Hart, maar ook van daarbuiten. Het koor wordt ondersteund door geluidsman Remco Van Mastrigt en een een combo van 3 bandleden. Het combo bestaat uit Björn Hoogenes (piano), Sven Rozier (drums) en Eric Verschuur (basgitaar).

Meer info over koor en Kerstzang: www.promisingvoices.nl

Oude Markt 1, 2411AW, Bodegraven.