Psalmzangavond Ouderkerk a/d IJssel

Op zaterdag 11 januari zal in de Hersteld Hervormde Kerk van Ouderkerk a/d IJssel (Abelenlaan 41) een Psalmzangavond gehouden worden t.b.v.. St. Evangelisatie Limburg (Horst). Aanvang 19.30 uur. Deze avond heeft als thema: 'Psalmen zingend het nieuwe jaar in!

De opening en sluiting is in handen van dhr. M. van der Valk. Hij hoopt uit een dagboek van Luther enkele Psalmen kort meditatief in te leiden en een declamatie te verzorgen over het thema: 'De reis door dit leven'. Verdere medewerking verlenen: Mannenensemble 'Maranatha' met dirigent Willem Nijhof, Jesse Nijhof solozang, organist Reindert Jan Rikkers. Dhr. Wim de Jong jr. hoopt te spreken over het werk van Stichting Evangelisatie Limburg. Dit evangelisatiewerk, dat vanuit de post in Horst al jaren mag gebeuren, wordt mede ondersteund door de HHK.

Het belooft een afwisselende avond te worden, waar naast koorzang van bekende en onbekende Psalmen het geheel wordt afgewisseld met solozang, orgelspel en samenzang. Naast de collecte voor het evangelisatiewerk te Horst, zal ook een collecte gehouden worden voor de onkosten. We wekken u allen van harte op deze eerste Psalmzangavond van het nieuwe jaar bij te wonen en zo uw betrokkenheid op het evangelisatiewerk in Limburg te tonen!