Reni en Elisa in familie Kerstnachtdienst

24 december 2019, 19:00 – 20:00 in de Kerk in Nesselande,

Feestelijke Kerstviering voor jong en oud m.m.v. Reni en Elisa en hetgelegenheidskinderkoor van Kerk in Nesselande. Toegang is gratis. Collecte t.b.v. project voor de opbouw van de kerk in Syrië

“De grootste passie in ons leven is Gods liefde” vertellen ze op hun website. Deze onvoorwaardelijke liefde inspireert hen om muziek te maken voor en over Hem. Hun muziek is een antwoord op Zijn liefde: een mooi en intiem cadeau. “Wij zijn dankbaar dat God onze muziekbediening inzet om mensen de weg te wijzen naar Zijn hart. We verlangen ernaar dat mensen door de muziek heen ervaren dat ze geliefd zijn en dat er een relatie mogelijk is met God. Hij is een goede Vader Die van al zijn kinderen houdt. Hij is er niet op uit om te oordelen, maar om lief te hebben. Hij verlangt naar een intieme relatie met Zijn kinderen. Een relatie met God versterkt onze identiteit, uiteindelijk zal dat de kerk en vervolgens de wereld veranderen.”

Reni & Elisa zijn een samenwerking aangegaan met de organisatie "Zingen in de Kerk", een onderdeel van de organisatie "Kerk in actie".