Ringvaartkerk open voor herdenken zondag 21 november

Het is in de Protestantse Kerk Nieuwerkerk aan den IJssel, de Ringvaartkerk, de gewoonte om op de laatste zondag van het kerkelijk jaar, in het midden van de gemeente, de gemeenteleden te herdenken die het afgelopen jaar zijn overleden. Mern doet dit in de viering op de Eeuwigheidszondag 21 november. De familieleden worden uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn en een kaars aan te steken.

Het is in deze viering helaas niet mogelijk dat wij iedereen voor deze viering kunnen uitnodigen om aanwezig te zijn en een kaarsje aan kunnen steken om een geliefde te herdenken. Daarom is hiervoor in de middag van 14.00 uur tot 16.00 uur de gelegenheid. De Ringvaartkerk kerk is dan open om de stilte te zoeken, een kaarsje aan te steken of een lid van de taakgroep pastoraat te spreken. U bent van harte welkom. Wij houden rekening met de coronamaatregelen.