Rondje Nederland voor De Hoop ggz

Van donderdag 20 juni tot zaterdag 22 juni gaan 9 teams van start in Dordrecht om Rondje Nederland te fietsen. Nieuwerkerkers Jan Breugem en Stef Rijkaart zullen 1200 kilometer in 48 uur samen met team Geerts consulting - De Hoop in een estafette rit door het hele land rijden. Elke fietser zal daarbij ten minste 400 km rijden.

De Hoop ggz is een christelijke organisatie voor hulp bij psychische en verslavingsproblematiek. Deze hulp wordt zowel aan volwassen als aan kinderen geboden. Ook in Nieuwerkerk is er sinds 4 jaar een woonvorm, Huis van Hoop, waar jongvolwassenen begeleiding krijgen bij het uiteindelijk weer zelfstandig wonen. Het geld wat met de Cycle for Hope zal worden ingezameld is bestemd voor projecten die grotendeels bestaan met behulp van giften. Bijvoorbeeld het Inloophuis in Dordrecht, of de opstart van een nieuw Huis van Hoop op korte termijn in Gouda. Beide mannen zouden het gaaf vinden om ook nu weer een mooi bedrag op te halen voor dit prachtige doel. Helpt u henmet een gift?

U kunt ons sponsoren via deze link:
Hoop doet leven! (cycleforhope.nl)  (Jan)
Ik fiets voor Hoop! (cycleforhope.nl)  (Stef)