Samen eten – samen luisteren – samen praten

In een sfeer van onderlinge ontmoeting, openheid en vrijheid, wil men met elkaar in gesprek gaan over de onderwerpen over ons geloof, en dat wat ons in ons dagelijks leven bezig houdt.

Wil je ontdekken, wie Jezus voor jou is? Wees welkom op de eerste startbijeenkomst, donderdag 13 oktober in de St. Joseph kerk, Kerklaan 20 in Nieuwerkerk aan den IJssel. Aan het begin van de avond, om 18.00 uur gaan we gezellig met elkaar aan tafel voor een heerlijke maaltijd. Daarna volgt een korte, boeiende inleiding en gaan we in kleine groepjes met elkaar in gesprek. Iedereen is welkom!

Meld u aan vóór 10 oktober, en geef aan of u mee wilt eten (en of er dieetwensen zijn).
Mail: pastor.martens@christoffelparochie.nl De bijeenkomsten zijn één keer per maand op donderdagavond, verdere informatie ontvangt u op 13 oktober.