Samen fietsen voor leven met en na kanker

Op zaterdag 26 augustus 2023 bundelen Camino, Centrum De IJssel en Patio hun krachten, in samenwerking met VitaMotionNow, om jou uit te nodigen voor een bijzondere fietstocht. Zorg dat je erbij bent en geef betekenis aan samen fietsen voor leven met en na kanker. De opbrengst van dit fietsevenement komt volledig ten goede aan de activiteiten van de drie centra.

Voor dit fietsavontuur zijn twee mooie en interessante fietsroutes uitgezet (32 of 45 km), waarbij je steeds een rustpauze kunt inlassen bij de drie centra in Nieuwerkerk aan den IJssel (Camino), Rotterdam Erasmus Ziekenhuis (Patio) en Capelle aan den IJssel (Centrum e IJssel). Onze vrijwilligers staan met open armen klaar om je te ontvangen en te voorzien van iets lekkers.

De routes nemen je mee langs iconische plekken in de omgeving. Van het betoverende Depot van Boymans van Beuningen tot de rustieke schoonheid van Molen de Vier Winden en van het schilderachtige natuurgebied Hitland tot de majestueuze Erasmusbrug. Elke pedaalslag voert je naar een volgende mooie bestemming. Je fietst over goed begaanbare (fiets)paden en je bent zowel met een elektrische als gewone fiets welkom.