AFGELAST Samenkomst van KBO & PCOB.

Donderdagmiddag 26 maart is er een samenkomst met beide ouderenbonden met als hoogtepunt de ondertekening van de samenwerkingsovereenkomst tussen KBO en de PCOB.  Daarnaast zal conferencier Jos Thomasse met het programma ‘Zoete Koek’ een optreden verzorgen.

De besturen van de plaatselijke ouderenbonden-KBO-PCOB hebben de afgelopen maanden gewerkt aan het opstellen van een samenwerkingsovereenkomst. Het plan is om de definitieve versie van deze overeenkomst te ondertekenen in het bijzijn van de leden van beiden bonden. Daarom is er voor een leuk programma gezorgd.

De ondertekening zal plaatsvinden op donderdag 26 maart 2020.

Programma:

13.00 uur            Inloop met koffie of thee

13.30                   Ondertekenen van de samenwerkingsovereenkomst KBO-PCOB met enkele toespraken gevolgd door een pauze

14.15                   Conferencier Jos Thomasse met z’n programma ‘Zoete Koek’ deel 1

15.00                   Pauze

15.15                   ‘Zoete Koek ‘ deel 2

16.00                   Meet & Greet – gezellig samenzijn

17.30                   Afsluiting

Tijdens de pauze gaat de “koektrommel” rond waar men 3 euro vragen voor de middag, Inclusief koffie of thee met koek.

De samenkomst is in de St. Josephkerk, Kerklaan 20 te Nieuwerkerk a/d IJssel.