Schoolkerkdienst Zevenhuizen ‘Vertrouwen’

De jaarlijkse schoolkerkdienst in Zevenhuizen zal er dit jaar iets anders uit zien dan u gewend bent. De commissie is bij elkaar geweest om te kijken wat de mogelijkheden zijn en men heeft besloten dit jaar de viering op school te houden. De voorgangers, ds. Van Vreeswijk en ds. Verschoor, bezoeken op vrijdagochtend 18 september, naar basisschool “de Eendragt” om daar een korte viering te houden met alle kinderen van de school. Het thema zal zijn: “Vertrouwen”.

Toepasselijk in deze periode van onzekerheid over het coronavirus, alle geldende maatregelen etc. Op wie mogen wij dan vertrouwen? Maar ook is “vertrouwen” een belangrijk woord aan het begin van het nieuwe schooljaar. In de klas en als groep wordt ook een basis van vertrouwen gelegd, om een fijn schooljaar met elkaar te kunnen hebben. De viering op school zal worden gefilmd en in de ochtenddienst van zondag 27 september wordt hiervan een kort terugblik van gegeven, zodat ook de gemeente van deze bijzondere schoolkerkdienst kan meegenieten! Zo komen school én kerk weer bij elkaar, wat juist het doel is van de schoolkerkdienst! Men hoopt op een mooie schoolviering en kerkdienst.