Schrijfworkshop ‘De kracht van dankbaarheid’

Op woensdag 10 maart organiseert inloophuis Koffie Enzo in Nieuwerkerk een  schrijfworkshop o.l.v. Coby Kremer. De avond heeft als thema: ‘De kracht van dankbaarheid’

Je leert deze avond naar je toe te schrijven en ervaart hoe kostbaar dit is. Door het gebruik van verschillende creatieve schrijftechnieken word je uitgenodigd om aandacht te schenken wat voor jou van waarde is. De schrijftechnieken zijn eenvoudig. Schrijverservaring is niet nodig! Opgeven kan per mail: info@koffie-enzo.com en/of stuur een berichtje naar Karin Duinkerken coördinatrice van Koffie Enzo: 0620188641.

Inloophuis Koffie Enzo is een laagdrempelig inloophuis waar met aandacht wordt geluisterd naar mensen die een goed gesprek nodig hebben. Ook mensen die alleen voor een kop-koffie-zonder-praatje het inloophuis willen bezoeken zijn van harte welkom. Daarnaast worden bezoekers die een praktische of sociale hulpvraag hebben verder op weg geholpen. Koffie Enzo is gevestigd aan de Kerklaan 98 (Oude dorp, Nieuwerkerk ad IJssel) en is geopend op dinsdag en donderdag van 10:00 tot 12:00 uur en dan bent u van harte welkom!