Scratchdag ‘Jezus op aarde’

Scratch komt van de Engelse uitdrukking ‘to start from scratch’ ofwel ‘met niets beginnen’. En dat is precies wat men wil: samen op één dag een muziekstuk instuderen én s’ avonds uitvoeren voor publiek. “We willen een scratchdag organiseren in Moerkapelle en wel op zaterdag 14 maart 2020. Op deze dag willen we enkele stukken van het oratorium ‘Jezus op aarde’ van Marco den Toom instuderen. Op dezelfde avond, 14 maart, willen we deze stukken uitvoeren samen met het koor Chaverim uit Woerden.”

Deze dag en avond staan onder leiding van Peter Verweij. Iedereen vanaf 16 jaar is van harte welkom! De scratchdag zal gehouden worden in de Rank, naast de Hervormde kerk in Moerkapelle. Het concert wordt in de Hervormde kerk gehouden. Opgeven kan via d.vd.spek@solcon.nl.