Sela - Kerstnacht boven Bethlehem

De sterrenhemel boven de lege velden van Efrata breekt open, een prachtig lofgezang op de net geboren koning klinkt. Ere zij God, hoog in de hemel. Vrede hier op aarde… Hoe indrukwekkend moet dit zijn geweest voor de herders rond hun kampvuren in het open veld. De Koning der koningen is geboren!

We zien uit om kerst samen te vieren in prachtige oude kerken verspreid door het land. Weer samen in een kerkbank, warmen aan elkaars aanwezigheid, het kerstevangelie horen en weer samen kunnen zingen.

Op het programma staan natuurlijk bekende kerstliederen en veel liederen van de nieuwe CD ‘Kerstnacht boven Bethlehem’ die in het najaar verschijnt. Enkele liederen zijn jullie al bekend zoals In ons hart geboren, Maria had je door (Sela-vertaling van ‘Mary did you know’) en natuurlijk Kerstnacht boven Bethlehem.

Wat betreft covid-19 zijn de geluiden erg hoopvol. Toch enkele aanwijzingen voor het geval er nog covid-regels vanuit de overheid gelden:
• reserveer zoveel mogelijk per huishouden / kleine groep (max. 4 personen);
• reserveer op tijd, de volgorde van aanmelding kan belangrijk zijn wanneer geen volledige zaalbezetting mogelijk is;
• de overheid kan de eis stellen dat bezoekers op de dag van het concert gevaccineerd of getest moeten zijn;
• als de 1,5 meter maatregel (weer) geldt is de meest waarschijnlijke optie dat het concert wordt omgezet in een live videoconcert. Je bestelling wordt in dat geval omgezet in een vast totaalbedrag van 25 euro, ongeacht het aantal personen waarvoor je hebt geboekt. Eventuele resterende gelden worden teruggestort.

Rotterdam, Grote of Sint-Laurenskerk, woensdag 8 december 2021, 20:00 - 22:15 uur