Songfestival – Marktconcert

In de week van het Eurovisie Songfestival geven Fleur Dekker, Hélène Dongelmans met Willem Blonk aan de vleugel een Marktconcert met louter Songfestival-liedjes. De datum is dus definitief 19 mei geworden. Ook nu: aanvang 11.00 uur. De liedjes zijn gevarieerd: heel oude uit de 50-er jaren (Net als toen, Een beetje), ‘gewoon oude’ als De mallemolen van het leven en Ding-a-dongen veel nieuwere als Birds en Slow Down. Het laatste 3-stemmig met Willem Blonk op gitaar. Het winnende Arcade uit 2019 wordt op orgel begeleid en de twee zangeressen zingen samen Waterloo en Hemel en aarde. Helaas mag er ook in mei nog geen publiek bij. U kunt dus weer meegenieten via KerkTV: Kerkelijk Centrum Open Hof Ommoord te Rotterdam -Kerkdienstgemist.nl.