AFEGELAST Songs of Praise-dienst met Hollands Christelijk Mannenkoor

Op zondag 15 maart zal er weer een Songs of Praise-dienst worden gehouden in de Dorpskerk om 19.00 uur. Aan deze bijzondere dienst zal meewerken het uit zo’n 110 leden bestaande “Hollands Christelijk Mannenkoor” uit Lansingerland. Het koor staat onder leiding van dirigent, onze huis-organist, Arjan Breukhoven, die ook de piano zal bespelen. Jaarlijks werkt dit bekende mannenkoor mee aan talrijke optredens binnen en buiten de regio. Een hoogtepunt van het koor is onder andere de jaarlijkse Kerst In die iedere keer ruim 1.200 bezoekers trekt! Tijdens deze dienst zullen de zangers een aantal goed in het gehoor liggende liederen zingen.

Het koor zal worden begeleid door organist Matthijs Breukhoven, ook geen onbekende in de Dorpskerk. De meditatie zal worden verzorgd door ds. Aaldert Gooijer. Tijdens deze dienst zal er ook veel aandacht zijn voor samenzang van bekende liederen van allerlei soorten. De Songs of Praise-dienst zal om 19.00 uur beginnen. De deuren staan om 18.15 uur al voor u open!

De Dorpskerk, Kerksingel 1. 2651 CC Berkel en Rodenrijs