Speurtocht in Nieuwerkerk aan den IJssel

Oh nee, Bram is zijn beste vriendin Britt kwijt. Help jij hem zoeken door deze speurtocht met opdrachten? Volg de volgende stappen en als je Britt vindt, krijg je uiteraard een beloning! De speurtocht kun je doen als het jou uitkomt en je kunt kiezen voor een speurtocht in Esse of in Zuidplas. De beloning is alléén op te halen tijdens de Witte Tent week van 17 tot en met 20 augustus 2021.

Stap 1: Download de gratis Troovie app.

Stap 2: Bekijk het introductiefilmpje.

Stap 3: Maak een keuze voor een speurtocht in Esse of in Zuidplas. Scan de QR-code en klik op 'downloaden'. Klik daarna op 'verder'.

Esse

Zuidplas

Stap 4: Ga naar de locatie om echt te starten met de speurtocht. De app zal je vanaf deze locatie naar het exacte startpunt leiden.

Startpunten
- Essepark
- Groene Hart Park, verhard voetbalveldje

Stap 5: Het speurwerk kan beginnen! Volg de instructies in de Troovie app.

Stap 6: Bekijk het afsluitende filmpje als de speurtocht is afgelopen. Dit kan ook als je weer thuis bent.

Handig om te weten

- Je mobiel moet goed opgeladen zijn voor deze speurtocht.
- Je kunt de speurtocht met meerdere kinderen op één mobiel spelen.
- Open de speurtocht op een plek met Wifi. Dan heb je onderweg geen internet nodig.
- De speurtocht duurt maximaal 30 minuten.
- Je kunt de speurtocht het beste lopend doen. De app geeft met een kompas aan welke kant je op moet lopen.
- Het kompas geeft de richting aan. De kinderen moeten zelf kijken welk voetpad daarbij hoort.
- Er zijn twee routes in Nieuwerkerk aan den IJssel, zodat er altijd een route in de buurt is. Beide routes hebben dezelfde opdrachten. Het maakt dus niet uit welke route je kiest. De beloning is ook hetzelfde.
- Je kunt de ophalen tijdens de Witte Tent week van 17 tot en met 20 augustus 2021. Om de beloning te krijgen moet je kunnen vertellen op welke plek Britt was.
- Alle kinderen tussen de 6 en 9 jaar zijn van harte uitgenodigd om te komen naar de Witte Tent week.

Dit is een leuke spelletjesweek georganiseerd door de Hervormde Gemeente in Nieuwerkerk aan den IJssel. Alle informatie over de Witte Tent is te vinden op de website https://hervormdnieuwerkerk.nl/activiteiten/kinderen/witte-tent/.