Sunday Half Hour

Elke 3e zondag van de maand organiseert het Sunday Half Hour (SHH) team uit De Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel een vlotte kerkdienst voor jongeren. En ook jij bent van harte uitgenodigd!

Ben je opzoek naar meer inhoud in je leven? Of vraag je je af hoe geloof of God in jou leven past? Maar zie je het niet zitten om elke zondag ochtend in de kerk te zitten omdat zaterdag nog weleens laat wordt? Dan is de SHH-dienst dé kerkdienst voor jou.

Een dienst die speciaal voor jongeren tussen de 16 en 30 jaar is opgezet is in 27 jaar uitgegroeid tot een dienst voor iedereen. Door de band, vlotte sprekers, korte duur en actuele thema’s hopen wij jong en oud te inspireren op een moderne manier.

Elke 3e zondag van de maand vullen wij 45 minuten met inspirerende muziek begeleid door onze eigen SHH-band. Er wordt afgewisseld tussen pop-nummers en liederen uit o.a. de Opwekking bundel. Aangevuld met een vlotte overdenking door afwisselende sprekers zorgen wij ervoor dat de dienst nooit saai is. Vanwege de corona zal de dienst vooraf opgenomen en via YouTube beschikbaar zijn. De voorgangers zijn Ds. Treep en ds. Verschoor.