Sunday Half Hour met ds. Arend Noordam

Op zondag 15 september a.s. vindt er een nieuwe Sunday Half Hour plaats. Men start met het nieuwe jaarthema: Het verhaal van … Tijdens deze dienst staat lied 416 uit het liedboek centraal. Ds. Arend Noordam zal de dienst leiden. Kort, krachtig en inspirerend, dat is de insteek van de SHH. Boeiende sprekers geven een nieuwe of verrassende kijk op een (actueel) thema. Met de medewerking van de SHH Band.

Elke 3e zondag van de maand wordt een jongerendienst gehouden: "Sunday Half Hour", om 12:15 uur in De Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel. De hele bijeenkomst duurt ongeveer een half uur tot 45 minuten, en biedt een mogelijkheid voor jongeren vanaf ongeveer 16 tot ongeveer 30 jaar, die de morgendienst hebben gemist, bijvoorbeeld doordat het 's zaterdagsavonds wat laat is geworden. Een samenkomst dus voor uitgeslapen jongeren!