Taizé-viering op 28 november m.m.v. jongerenkoor Anthem

Gelukkig kan er, zelfs onder de huidige restricties, op 28 november a.s., een Taizé-viering plaatsvinden. Deze viering is om 17.00 uur in de Josephkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel en u bent welkom om deze viering bij te wonen!

Uiteraard gelden de gebruikelijke regels van mondkapje op tijdens verplaatsen, en afstand houden. De stoelen waarop u mag plaatsnemen zijn in de Josephkerk voorzien van een nummer. Verder is het raadzaam ( het hoeft niet) om u even aan te melden via catievanwesting@gmail.com i.v.m. het aantal beschikbare plaatsen.

Het jongerenkoor Anthem zal deze viering feestelijk opluisteren met veel bekende Taizé-liederen. Alle medewerkers aan deze viering hebben een groen vinkje. Men is zeer verheugd dat ze deze viering kunnen beleven!

Er kan niet gestreamd worden in de Josephkerk, maar u kunt deze viering wel beluisteren via www.kerkdienstgemist.nl//stations/747.