Theo Legters ‘Schud het stof af’

Theo Legters verdiepte zich tijdens zijn HBO-studie theologie in de Joodse achtergronden dit boek en het commentaar van bijbelwetenschappers. Overbekende verhalen worden door hem tegen het licht gehouden om zo op een nieuwe, frisse manier naar de bijbel en zijn achtergronden te kijken. Het doel is om overbekende beelden bij de verhalen op een andere manier te bekijken, zodat het eigen geloof en de opvattingen op een eigentijdse wijze ter sprake kunnen komen. Bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om zich op een andere manier te verdiepen in het geloof en daarover met elkaar van gedachten te wisselen.

In Ringvaartkerk, Ringvaartlaan in Nieuwerkerk a/d IJssel op donderdag 14 oktober om 20.00 uur.