AFGELAST Together by Grace – vrouwendag

Zaterdag 14 maart 2020 organiseert TOGETHER BY GRACE een vrouwendag. Het thema is ‘’Kom maar dichterbij’’, geïnspireerd op de woorden: “Nader tot God, dan zal Hij tot u naderen” uit Jakobus 4:8.

"Onze persoonlijke relatie met God de Vader staat deze dag centraal. TogetherbyGrace is een initiatief van vier vrouwen uit Nieuwerkerk a/d IJssel uit verschillende kerken. Hun verlangen is om christelijke vrouwen uit de regio met elkaar te verbinden. Ze organiseren hiervoor events waarbij ontmoeting, verbinding, bemoediging en verdieping centraal staat. In de ochtend zal Erica Duenk, o.a. bekend van programma’s op Family 7 en als schrijfster voor Sestra, spreken.

Daarnaast is er aanbidding o.l.v. een band en zijn er verschillende leuke stands. In de middag staan diverse workshops op het programma. Er zal genoeg ruimte zijn om elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie of thee en een uitgebreide verzorgde lunch."

Datum: zaterdag 14 maart 2019 Tijd: inloop vanaf 8.45 uur, start 9.30 uur Locatie: ‘Ontmoetingskerk’ Zevensprong 4, 2907 TK Capelle ad IJssel Kosten: 25,-euro (+een kleine extra bijdrage voor een aantal workshops). Kijk voor meer informatie en aanmelden op www.togetherbygrace.nl