Tweede avond Karim Landoulsi bij TOV4ALL

Op 15 december jl. opende Karim Landoulsi de eerste avond van het vierde seizoen van TOV4ALL in Het Kruispunt in Nieuwerkerk a/d IJssel. De eerste avond van een vierluik over christen zijn in de praktijk. Het bleek de opmaat voor een bruisend, enthousiast en inspiratievolle avond waar adembenemend werd geluisterd.

Vorig jaar maakte Karim Landoulsi al grote indruk bij TOV en veel bezoekers gaven aan hem nog weleens een keer te willen horen. Op 19 januari, 16 februari en 15 maart is hij te beluisteren bij TOV4ALL in Het Kruispunt aan het Goudmos 67a in Nieuwerkerk a/d IJssel.

TOV4ALL is opgezet door een aantal enthousiaste vrijwilligers die werden geïnspireerd door reeds bestaande, vergelijkbare, concepten in Hardinxveld-Giessendam, Best, Genemuiden en Zoetermeer en kregen de passie dit ook in de regio Zuidplas vorm te geven.

Hun primaire doelgroep zijn jongeren tussen de 15 en 24 jaar. TOV4ALL staat los van een kerkelijke organisatie, maar de organisatie zou het geweldig vinden om jongeren uit verschillende kerken te verbinden. Daarnaast wil men er ook zijn voor niet kerkelijke jongeren en hen een plek bieden bij TOV4ALL.