Vespers in de stille week Zevenhuizen

Van Palmzondag naar Pasen: Stille week. Bezinning en inkeer in de 40-dagen tijd voor Pasen verdiepen zich in de Stille week. Dan concentreren we ons op de lijdensweg, die Jezus moest gaan. In deze “stille” week voor Pasen, wordt ook dit jaar weer een aantal Vespers gehouden.

"In deze vespers (avondgebeden) luisteren we als navolgers van Jezus Christus uit alle kerken van Zevenhuizen naar de woorden uit het Evangelie en overdenken deze in stilte. In de liturgie is een moment van verstilling opgenomen. Zo is er ruimte voor gezamenlijke beleving en persoonlijke overdenking van wat we horen."

De Vespers worden gevierd op maandag 3 april, dinsdag 4 april en woensdag 5 april in de Gereformeerde Ontmoetingskerk. Op Witte donderdag 6 april en Stille zaterdag 8 april in de Hervormde Dorpskerk. Alle Vespers beginnen om 19.30 uur.

De duur van de Vespers zal maximaal 30 minuten zijn.

Van harte uitgenodigd om de vespers mee te beleven!