Viering 50 jaar stedenband met Bückeburg

De gemeente Zuidplas heeft een stedenband met Bückeburg in Duitsland en deze stedenband bestaat binnenkort 50 jaar. Om dit te vieren worden er in Bückeburg allerlei festiviteiten georganiseerd, waaronder een kerkdienst op zondag 16 juni. Vanuit de burgerlijke gemeente Zuidplas kwam, bij monde van wethouder Schuurman, het verzoek om een afvaardiging vanuit de Nieuwerkerkse kerken aanwezig te laten zijn bij deze dienst in de Evangelisch-Lu-therse Kirchengemeinde in Bückeburg.

Het vervoer is voor eigen rekening, maar het verblijf wordt vergoed en geregeld door de gemeente Bückeburg. Hebt u belangstelling voor de viering van dit 50-jarig bestaan van deze stedenband, en met name de kerke-lijke viering, wilt u dan contact opnemen met ds. Johan Sparreboom, [email protected] zodat het een en ander gecoördineerd kan worden.