Vieringen Stille Week in Open Hof

Dit jaar gaat het initiatief voor de vieringen in de Stille Week in Open Hof uit van de Sint-Christoffelparochie. De vieringen volgen de Rooms-Katholieke liturgie, waarbij alle pastores van de parochie steeds zullen voorgaan. Wel hebben we een weg gevonden om ook gezamenlijke accenten te leggen: ds. Fulco Timmers zal meedoen in de vieringen op Witte Donderdag en de Paaswake.

Goede Vrijdag zijn er twee vieringen, één om 15.00 uur en één om 19.30 uur, waarbij we eigen accenten kunnen leggen. Tegelijk zijn ook deze vieringen te beleven als aanvullend aan elkaar. Gezien de beperkingen vanwege de corona-crisis zullen al deze vieringen een sober karakter kennen. Allemaal zullen ze mee te beleven zijn via KerkTV en Kerktelefoon.