Vrijblijvende kennismakingsbijeenkomst Camino

Wanneer je iemand verliest die je dierbaar is, dan kan de periode van rouw heftig zijn. Wat kan je dan doen om je weg weer te hervinden? Veel nabestaanden hebben ervaren dat deelnemen aan bijeenkomsten speciaal voor en met nabestaanden helpend voor hen is. Misschien is dit ook iets voor u?

Camino nodigt u uit voor een vrijblijvende kennismakingsbijeenkomst op
donderdag 11 mei 2023. U bent van harte welkom, ook wanneer het overlijden een andere oorzaak heeft dan kanker.

Dit is een uitnodiging waar je wellicht niet makkelijk op ingaat. Het is altijd spannend. En de kans dat je een flinke drempel over moet om het te willen proberen, kan heel groot zijn.

Voor of tijdens de kennismakingsbijeenkomst horen we vaak:

• Ik ben helemaal geen groepsmens! Dit is vast niets voor mij!
  • Ik heb al meer dan genoeg aan mijn eigen verdriet, daar kan ik het verdriet van anderen niet bij hebben.
  • Ik moet het toch zelf doen, waarom zou ik dan gaan..

Bij de laatste bijeenkomst horen we vaak:

• Zo fijn om met mensen te zijn die herkenning hebben bij wat ik meemaak
  • Had ik geweten hoe het zou zijn, dan was ik eerder gekomen
  • Er was ruimte voor alles wat zich aandiende, we hebben gehuild én ook veel gelachen

Schoolstraat 11, 2912 CP Nieuwerkerk aan den IJssel.