Way of Grace Inspiratiedag

Een dag vol inspirerend, bemoedigend en levensvernieuwend onderwijs voor de tijd waarin we leven!

Op zaterdag 11 december aanstaande houdt Way of Grace weer een Inspiratiedag in Capelle aan den IJssel. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze dag. Daarnaast wordt het programma van de Way of Grace Inspiratiedag ook in de vorm van een serie van drie avonden aangeboden. De eerstvolgende serie start op donderdag 25 november aanstaande, met als vervolgavonden 2 en 9 december. Klik hier voor meer info over de Inspiratieavonden.

Wij geloven in een samenleving waarin steeds meer mensen als koninklijke priesters in de Geest gaan wandelen. Wandelen in de Geest doen we door te leven vanuit het heilige van de tempel van ons lichaam (onze binnenkamer). Er is helaas sprake van een bedekking (door een verduisterd bewustzijn) waardoor de meeste mensen deze stap niet kunnen maken, met als gevolg dat de vrucht, de gaven en de kracht van de Geest niet of nauwelijks zichtbaar worden in ons leven. En dat resulteert in een kerk die weinig impact heeft op de samenleving. We zullen als christelijke kerk weer terug moeten naar de boodschap zoals Jezus van Nazareth en Paulus deze verkondigden, de boodschap van de jonge wijn in nieuwe zakken.

Tijdens de Inspiratiedag zullen we uitgebreid stilstaan bij de inhoudelijke kant van deze boodschap. Het evangelie van het koninkrijk (de jonge wijn), dat geheel vrij is van het zuurdesem van de wet (in nieuwe zakken). Er zullen drie inspiratie-blokken zijn, waarin de volgende onderwerpen aan bod komen:

1) het ‘nieuwe’ wereldbeeld, de geestelijke wereld en ons bewustzijn;
2) de ‘val’ van de mens en de weg naar verlossing;
3) de bijzondere tijd waarin we leven en wandelen in de Geest.

Er zal genoeg ruimte worden geboden om vragen te stellen, met elkaar in gesprek te gaan over het onderwijs, maar ook voor herstel en genezing.

De dag begint om 10.00 uur. Inloop met koffie en thee vanaf 9.30 uur. Koffie en thee zijn aanwezig. Een lunch voor de tussen de middag graag zelf meenemen. De dag zal uiterlijk 16.00 uur afgelopen zijn. Aan het eind van de dag wordt er een collecte gehouden voor de onkosten.

Het adres van het gebouw waar de Way of Grace Inspiratiedag gehouden wordt, is: Spoorlaan 4 – 2908 BG – Capelle aan den IJssel. Het is circa 5 minuten lopen vanaf NS Station Capelle-Schollevaar in Capelle aan den IJssel. Maar uiteraard ook met de auto of de fiets te bereiken.

Wil je je aanmelden of heb je vragen over de Inspiratiedag stuur dan een e-mail naar info@wayofgrace.nl.