Week van Gebed voor de Eenheid van de Christenen

Het is voor het tweede jaar dat corona ons parten speelt, desondanks proberen de Nieuwerkerkse kerken om toch dit jaar weer gezamenlijk op te trekken tijdens deze week, van 16 t/m 23 januari. Of de geplande doordeweekse avonden in de verschillende kerken door kunnen gaan, is nog niet bekend maar de feestelijke afsluitende viering wordt óf een fysieke viering met aanwezigen óf een gestreamde met alleen medewerkers – uiteraard inachtneming van alle coronamaatregelingen.

De afsluitende viering is op zondag 23 januari 20.00 uur in Het Kruispunt; de voorganger is ds. Sparreboom en het is de bedoeling dat Anthem deze viering feestelijk opluistert. Het thema van de Week van Gebed 2022 is: ‘Licht in het duister’. En wat hebben dat Licht hard nodig in deze tijd!