Week van Gebed Zevenhuizen “Doe goed zoek recht”

Met dit thema wordt in de week van 15-22 januari 2023 door de gezamenlijke kerken van Zevenhuizen de “week van gebed voor de eenheid” gehouden. De week van gebed voor de eenheid wordt  ook dit jaar besloten met de inmiddels traditionele oecumenische dienst. Dit jaar op zondag 22 januari 2023 om 10.00 uur in de hervormde dorpskerk, Dorpsstraat 170 te Zevenhuizen. Voorganger is Jacqueline van Sprang. Organist is Dick van der Poort. De liturgie van deze dienst is dit jaar voorbereid door de raad van kerken in Minnesota.

Na de dienst is er gezamenlijk koffiedrinken in het Hervormd Centrum om met elkaar van gedachten te kunnen wisselen. U/jij bent van harte uitgenodigd voor deze dienst! Het oecumenisch koor werkt aan deze dienst mee. Het oecumenisch koor kan trouwens nog wel wat uitbreiding gebruiken. Er wordt voor deze dienst driemaal gerepeteerd en wel op de donderdag 5 januari en op vrijdag 13 en 20 januari 2023 in het Hervormd Centrum, Dorpsstraat 156. Alle drie de keren van 19.00 tot 20.30 uur.

In het kader van de week van gebed is er op woensdag 25 januari 2023 een bidstond in de hervormde dorpskerk, aanvang 19.30 uur en duurt tot maximaal 20.30 uur. U bent van harte welkom in deze bidstond!