Winterfair

Op zaterdag 25 november is het eindelijk weer zo ver: de Winterfair van de Schenkelkerk! Met ook dit jaar weer een mooie selectie van kramen, zowel binnen als buiten. Wat dacht u van een goede kop koffie of thee met bijbehorende lekkernij, of een kom winterse soep? Of bent u op zoek naar kerstartikelen, planten, kaas, houtdraaiwerk, keramiek, speelgoed, spullen uit Israël, serviesgoed, warme sjaals en mutsen?

U kunt ook zelf een kraampje huren voor deze Winterfair om uw eigen producten te verkopen. Stuurt daarvoor even een mailtje naar Jolanda Milort, jolandamilort@gmail.com. "We mogen niet vergeten te noemen dat het ‘bakteam’ van de Schenkelkerk weer voor u aan de slag gaat! Ze bakken lekkere oliebollen en ook ouderwetse appelflappen, als voorproefje op de maand december. Voor de verkoop vanuit de keuken in de Hansumzaal kunt u ook uw steentje bijdragen door het maken van winterse soepen (bijvoorbeeld snert), winterse koeken, taart en cakes. Als u van plan bent iets te koken of te bakken geef dat dan even door aan Digna Taal.

U bent van 10 tot 16 uur van harte welkom in en bij de Schenkelkerk, om genoeg inspiratie op te doen voor een heerlijk Sinterklaasavondje en de Kerstdagen!