Winterfair Beth-EL kerk Moordrecht

Rond de Beth-EL kerk, Molenlaan 1 in Moordrecht, wordt zaterdag 29 november weer een gezellige fair en rommelmarkt gehouden van 14.00 tot 20.00 uur bent u er van harte welkom.

Iedere rommelmarkt heeft zo zijn eigen sfeer en dat geldt ook voor de rommelmarkt rondom de Bethelkerk.  Het aanbod is ook wat afwijkend, want fruit, kaas, oliebollen kan je moeilijk onder de term rommelmarkt scharen. Daarom spreekt men ook van fair. En het zijn eerlijke producten.

Sfeerartikelen, woonaccessoires, klein meubel-en cadeauartikelen, lifestyle, kaarten, kaas, bloemstukjes, bakproducten, oliebollen en een tweedehands boekenmarkt. Ook zijn er diverse consumpties te koop. Voor de kinderen zijn er leuke workshops