Workshop 'God in de Supermarkt'

‘Goeie God! Wat moet ik kopen vandaag’? Hoe herkenbaar. Je staat in de supermarkt en je vraagt je af: wat eten we vanavond? Je hebt het niet gemakkelijk als consument in de supermarkt. Bij elk schap moeten keuzes gemaakt worden. Er wordt veel materiaal gebruikt uit actuele documentaires en websites. De workshop wordt gegeven door Alfred Slomp.

Hij is al vanaf zijn studententijd geraakt door het onrecht en de pijn van medemens, natuur en dier. Hij wil hier graag iets aan doen en denkt dat wij in de supermarkt op een praktische wijze een bijdrage kunnen leveren aan een betere wereld en wil ons inspireren door hoe Jezus omging met de arme en het behoeftige. Vanuit deze gedachten ontstond de naam van de workshop ‘God in de supermarkt’. De Corona maatregelen van het RIVM worden door ons opgevolgd. De zitplaatsen in de parochiezaal staan in Corona opstelling.

Voor het volgen van de workshop heeft u een mobiel met wifi nodig.
Dus dinsdag 6 oktober om 20.00 uur in de parochiezaal! Komt u ook? Meldt u dit even op werkdagen tussen 09.00 en 12.00 uur bij het secretariaat van de Sint Jan de Doper parochie in Gouda, telefoonnummer 0172-212309.