Workshop: Huispaaskaars

Maak je eigen huispaaskaars. Luister intussen naar elkaars verhalen over het beleven van de 40-dagentijd en bedenk wanneer deze kaars straks van jou mag branden

De kersttijd ligt al even achter ons en na een korte adempauze belanden wij al in de veertigdagentijd die op woensdag 17 februari begint. Een tijd van bezinning en inkeer, waarbij het lijden en de dood van Jezus in de Goede week centraal staan en wij uiteindelijk Pasen mogen vieren. Het lijkt allemaal nog ver weg maar de voorbereidingen gaan voorzichtig aan van start. Zo organiseert de sint Jan parochie in Gouda deze workshop op:

dinsdagavond 23 maart om 19.30 tot 21.30 in de parochiezaal van de H. Joannes de Doperkerk te Boskoop.

De materiaalkosten zijn 15 euro (inclusief kaars). Jong en oud zijn welkom! U kan zich aanmelden via parochie@sintjandd.nl uiterlijk tot 8 maart 2021.