Youth Alpha 2023

Na 5 jaar van stilte is men weer terug met een nieuw seizoen: Youth Alpha 2023! Vraag je je af of er meer is? Loop je rond met andere levensvragen, wil je meer te weten komen over het christelijk geloof? Dan is Youth Alpha echt iets voor jou! Bij Youth Alpha ga je met andere jongeren, tijdens 10 avonden, op zoek naar antwoorden op allerlei (christelijke) vragen. We eten gezellig met elkaar. Daarna luisteren we naar een kort, inspirerend verhaal en praten we over het onderwerp door in een kleine groep. Alles is bespreekbaar!

We gaan het nieuwe seizoen feestend van start op vrijdag 14 april. Tijdens deze avond kun je alvast kennismaken met andere jongeren, het team en de YA-zelf. De eerste Youth Alpha avond gaat van start op woensdagavond 19 april om 18.30 uur (locatie: Hervormd Centrum, Dorpsstraat 156, Zevenhuizen). Vervolgens zullen de negen avonden op de dinsdagavonden daarna plaatsvinden. Ook gaan we een weekend weg met elkaar. Youth Alpha wordt georganiseerd door de Hervormde Kerk te Zevenhuizen.

Ga je wel of niet naar de kerk, of misschien naar een andere kerk en ben je 15 jaar of ouder, dan ben je van harte uitgenodigd om deel te nemen aan Youth Alpha 2023! Meld jij je ook aan? Dit kan via: youthalphazevenhuizen@hotmail.com.