Youth Alpha Zevenhuizen is terug

Heb je ingewikkelde levensvragen en wil je meer te weten komen over het christelijke geloof? Dan is Youth Alpha echt iets voor jou! “We gaan met andere jongeren, tijdens 10 avonden, op zoek naar antwoorden en naar verbinding. Om een idee te krijgen wat de avonden inhouden beginnen we met een event op vrijdag 14 april (inloop 19.30, start 20.00 uur). Deze avond is o.a. bedoelt om kennis te maken met andere jongeren en natuurlijk met het YA-team. Neem ook zeker een vriend of vriendin mee.”

Vervolgens zal de Youth Alpha nog negen woensdagavonden plaatsvinden in het Hervormd Centrum. Waar na een gezamenlijke maaltijd een inleiding over het thema wordt gegeven en we uiteengaan in kleine groepjes om hierop door te gaan. Ook gaan we een weekend weg met elkaar. Ga je wel/ niet naar de kerk of misschien naar een andere kerk en ben je 15 jaar of ouder, dan ben je van harte uitgenodigd om deel te nemen aan Youth Alpha 2023. Meldt je aan bij youthalphazevenhuizen@hotmail.com