40ste bazaar in Capelse Dorpskerk

Dit jaar vindt de 40ste bazaar plaats in de Protestantse Dorpskerk in Capelle a/d IJssel een robijnen jubileum. De bazaarcommissie werkt hard om hier een spektakel van te maken. De bazaar zal plaatsvinden op 4 april a.s. in de Dorpskerk aan de Kerklaan.

De Bazaar rond en in monumentale der Dorpskerk is een ontmoetingsplaats voor jong en oud, waar velen komen neuzen in oude spullen onder het genot van een hapje en een drankje. De komende zaterdagen zullen een groot aantal mensen druk in de weer zijn om alle ingebrachte, tweedehands spullen te sorteren. Gedacht moet worden aan dames-, heren- en kinderkleding, speelgoed, boeken, curiosa, kleine meubelen en glaswerk. Deze zullen op zaterdag 4 april allemaal worden verkocht in en rond de Dorpskerk aan de Kerklaan 2 in Capelle alwaar alles uitgestald zal staan.

Het Rad van Fortuin, waarbij altijd leuke prijzen zijn te winnen, was de afgelopen jaren een hoogtepunt en zal naar alle waarschijnlijkheid terugkeren op de bazaar.