Afscheid ds. Peter Treep

Op 16 juni 1985 werden Rianne van Halsema en Peter Treep bevestigd als predikanten van de Gereformeerde Kerk Echtenerbrug-Oosterzee in Friesland, 36 jaar geleden. Ds. Treep: “Voor alles bestaat een bepaalde tijd, schrijft de Prediker. Er is een tijd om te werken en ook een tijd om te stoppen met werken. Deze tijd is nu voor mij aangebroken.”

Op zondag 20 juni neemt hij in een dienst afscheid van de Protestantse gemeente uit de Ringvaartkerk in Nieuwerkerk aan den IJssel. Het is mogelijk de dienst volgen via www.kerkdienstgemist.nl/ringvaartkerk De dienst begint om 9.30 uur. Ds. Treep hoopt dat het in september mogelijk is om met meer mensen informeel afscheid te nemen.

Voor de kerkenraad van De Ringvaartkerk breekt een drukke periode aan daar ds. Marjolein Verschoor dit voorjaar een beroep aannam naar de hervormde gemeente Ter Heide aan Zee (ds-marjolijn-verschoor-neemt-beroep-aan).