Beach Mission gaat verhuizen

Begin november gaat het kantoor Beach Mission, van Nieuwerkerker Dirk-Jan Boerman, verhuizen van Zoetermeer naar Bodegraven!

De stichting is Alcuro Glas en Kozijnen dankbaar voor het kosteloos ter beschikking stellen van kantoorruimte in hun nieuwe pand voor Beach Mission.

“Door de verhuizing van dit bedrijf waren wij ook genoodzaakt te verhuizen. In een eerdere fase leek het door de regelgeving niet mogelijk om de ruimte beschikbaar te stellen en waren we ook al op zoek naar ruimte elders. Deze oplossing is echt een verhoring op ons gebed geworden. We bedanken de mensen die met ons mee gedacht hebben om tot de oplossing te komen. In de afgelopen jaren zijn de teams van beide organisaties ook erg op elkaar betrokken geraakt en het is dan ook fijn om ook in de toekomst samen verder te kunnen.” aldus Dirk-Jan.

De stichting kijkt uit naar de nieuwe fase omdat men in het nieuwe pand de beschikking krijgt over een eigen ruimte zodat men bezoekers ook beter hun werk kunnen presenteren. Daarnaast is de ligging van het kantoor is gunstiger omdat het meer centraal in het land is.