Capelse rommelmarkt niet los te zien van voedselbank.

Zaterdag 28 september is het weer zover dan zal op het plein naast het gemeentehuis opnieuw de rommelmarkt te bezoeken zijn van 9.00 tot 15.30 uur. De Capelse Rommelmarkt is een initiatief van de Capelse Elim kerk, de Gereformeerde Gemeente Capelle Middelwatering. De opbrengst is bestemd voor de kerk en de Voedselbank Capelle aan den IJssel.

Op de rommelmarkt is er voor ieder wat wils. Boeken, kleding, meubels en speelgoed zijn maar een greep uit het grote aanbod. Het hele marktplein zal gevuld zijn met tweedehands artikelen, netjes gesorteerd per categorie. Ook aan de inwendige mens is gedacht: u kunt terecht voor een hamburger of stroopwafels en er zal een viskraam aanwezig zijn!

Veel Capellenaren moeten zich iedere ochtend afvragen of ze ’s avonds wel genoeg te eten hebben. De organisatie van de Capelse Rommelmarkt helpt hen graag een handje. Daarom heeft zij er opnieuw voor gekozen een deel van de opbrengst te schenken aan de Capelse Voedselbank.