Christelijke artiesten zetten zich in tijdens de periode van het coronavirus

Het coronavirus zet ons dagelijks leven op z'n kop. Talloze concerten en voorstellingen zijn afgelast. Ook voor muzikanten en organisatoren is dit een moeilijke tijd. Het heeft voor sommigen enorme financiële gevolgen. Toch zitten zij niet bij de pakken neer. Zij inspireren u in deze tijd graag op hun eigen wijze.

Sela met nieuw lied: IK LEEF
Juist nu - zegt Sela - hopen en bidden wij dat de tekst jou helpt om met open handen te leven.
Bekijk de video

Lunchconcert met Matthijn Buwalda|
Matthijn Buwalda zocht het digitale podium op in de vorm van een intiem lunchconcert. Geniet ervan!
Bekijk het concert

Lied Joke Buis krijgt extra dimensie
Door het coronavirus krijgt het nieuwe lied 'Laat alles los' van Joke Buis een nog diepere betekenis.
Bekijk de video

Trinity in tijden van Corona
Iedere dag rond 17.00 uur gaan de mannen van Trinity dagelijks, al zingend, in een VLOG op zoek naar wat echt belangrijk is in deze tijd.
Bekijk de video (vanaf 17:00)

Huiskamerkerkdienst met LEV
Kerken sluiten uit overmacht tijdelijk hun deuren. LEV weet de mensen met een huiskamerdienst te bereiken.
Dienst terugkijken