Corona spelbreker in Week van het Gebed.

De komende week, van 17 t/m 24 januari, is wereldwijd de Week van het Gebed voor de Eenheid van de Christenen. Al jaren participeren alle kerken in Nieuwerkerk in deze Week met elke avond een gebedssamenkomst in een andere kerk en met een feestelijke afsluitende viering.

Vanwege corona heeft de organisatie helaas moeten besluiten de doordeweekse gebedssamenkomsten te schrappen en de afsluitende viering in afgeslankte vorm en zonder gemeenteleden te houden. Deze viering, op zondag 24 januari om 20.00 is in de Nieuwe Kerk aan de Beijerinkstraat in Nieuwerkerk a/d IJssel. De voorganger is Joop Risamasu van de Volle Evangelie Gemeente Effata en vanuit alle kerken wordt medewerking verleent.

Het thema is #blijfinmijnliefde. U wordt hartelijk uitgenodigd deze digitale viering bij te wonen. De link voor de livestreaming is: https://hervormdnieuwerkerk.nl/kerkdiensten/zondag-24-januari-2021-2000/