Ds. E. van der Poel beroepen

Afgelopen zondagavond, 31 januari jl., ging ds. Van der Poel voor in de Hervormde Dorpskerk in Nieuwerkerk a/d IJssel. De reden hiervoor was het beroep wat de wijkgemeente 1 op hem had uitgebracht.

Deze wijkgemeente is vacant sinds het afscheid van ds. H.I. Methorst die in juni 2020 naar de ‘Eben Haëzerkerk’ in Apeldoorn vertrok (https://www.geloofinnieuwerkerk.nu/nieuws/afscheid-ds-h-i-methorst). ds. Van der Poel is 45 jaar, getrouwd en samen met zijn vrouw Heidi hebben zij 3 kinderen. Vanaf 11 december 2016 is hij verbonden als predikant van de hervormde gemeente Schoonrewoerd zijn eerste gemeente. Ds. Van der Poel is een dominee met een ICT verleden daar hij op latere leeftijd dominee werd.

Vanavond zal er een digitale kennismaking zijn met de gemeente en daarvoor zijn gemeenteleden benaderd om ds. Van der Poel een inzicht te geven in de diversiteit van de gemeente.

De dienst van afgelopen zondagavond: