Ds. J.B. ten Hove beroepen

De kerkenraad van de Hervormde kerk in Nieuwerkerk a/d IJssel wijk 1 heeft besloten om een beroep uit te brengen op ds. J.B. ten Hove. Gisteren. Ds. Ten Hove is sinds onktober 2015 predikant in de Vredeskerk in Veenendaal. Het beroep gaat vandaag, zaterdag 23 oktober in. Ds. Ten Hove hoopt op zondagavond 31 oktober in Nieuwerkerk voor te gaan. Kennismaking met de gemeente zal op 2 november plaatsvinden.

Deze wijkgemeente is vacant sinds het afscheid van ds. H.I. Methorst die in juni 2020 naar de ‘Eben Haëzerkerk’ in Apeldoorn vertrok (afscheid-ds-h-i-methorst). Eerder bedankte ds. Veerman (ds-veerman-bedankt-voor-het-op-hem-uitgebrachte-beroep), ds. Brendeke (ds-brendeke-bedankt-voor-het-op-hem-uitgebrachte-beroep) en ds. Van der Poel (ds-e-van-der-poel-bedankt) voor het op hen uitgebrachte beroep.

Foto: rd.nl.