Beroepingsbrief ds. Veerman bezorgt

Op zaterdag 20 maart jl. is de beroepingsbrief Nieuwerkerk a/d IJssel bij dominee P. Veerman uit Katwijk langsgebracht en daarmee is het beroep wat de Oude kerk in officieel ingegaan. Ds. Veerman is 42 jaar oud en samen met zijn vrouw Jannette hebben ze drie dochters. Eerder diende ds. Veerman de gemeente in Wilnis en Lopikerkapel.

Aan het einde van de ochtenddienst van 21 maart heeft ds. Veerman zichzelf kort voorgesteld aan de gemeente helaas met de beperkende  voorwaarden die gelden vanwege corona. In de avond was er een digitasle ontmoeting met gemeenteleden uit verschillende geledingen van de gemeente voor een nadere kennismaking. Ds. Veerman tot 10 april de tijd heeft om een beslissing te nemen.

De dienst met ds. Veerman kunt u hieronder bekijken.

De foto van ds. Veerman is gemaakt door CiP.nl