Effata lanceert nieuwe website

De Volle Evangelische gemeente Effata (Wordt geopend) heeft haar website vernieuwd die sinds enkele dagen online is. De site (www.veg-effata.nl) geeft een goed beeld van de gemeente, de samenkomsten en de activiteiten. De gemeente vindt zijn oorsprong in Moordrecht alwaar men sinds februari 1996 medegebruiker was van de Mr. Lalleman school.

Midden ‘96 verhuisden men naar de brede school in Moordrecht en in juli 2015 verhuisde de gemeente naar Nieuwerkerk a/d IJssel waar men medegebruiker van de Rooms Katholieke St. Joseph Kerk aan de Kerklaan werd.

De diensten starten met lofprijzing en aanbidding door middel van zang, muziek en gebed. Daarna wordt het Woord verkondigt door voorganger Joop Risamasu. Kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar hebben hun eigen plek in de gemeente en komen met leeftijdsgenootjes samen in verschillende groepen om een vertelling uit de Bijbel te horen en hier op een actieve en/of creatieve manier mee aan de slag te gaan. Daarnaast is eens per maand een gezinsdienst waarbij ouders en kinderen allen in de dienst blijven.

Vanavond, 21 januari zal in het, kader van de Week van Gebed er een bidstond zijn bij de Effata gemeente in de Josephkerk aan de Kerklaan de samenkomst begint om 20:00.