Evangeliseren met Beach Mission

Beach Mission is een interkerkelijke zendingsorganisatie en organiseert evangelisatiereizen naar Europese badplaatsen waar veel jongeren op strandvakantie gaan. Nieuwerkerker Dirk-Jan Boerman is de oprichter en drijvende kracht achter de stichting. “Deelnemers bieden jongeren in de uitgaansgebieden hulp, gebed en een luisterend oor. Zij en gaan het gesprek aan over hun geloof in- en hun relatie met Jezus Christus.”

De doelgroep van de stichting zijn met name jongeren in de uitgaanswereld. Veel jongeren zijn mede door alcohol, drugs, opzwepende muziek en uitdagende kleding behoorlijk van God los. Graag willen we hen in verbinding brengen met God door met liefde en aandacht, inzet en passie, openheid en eerlijkheid en bovenal met de hulp van God hen te informeren hoe de verbroken relatie met God hersteld kan worden.

Zou jij graag contact willen leggen met uitgaande jongeren tijdens hun strandvakantie? Zou jij hen hulp willen bieden en hen in verbinding willen brengen met Jezus? Ga dan mee met één onze evangelisatiereizen. Beach Mission is voor komende zomer op zoek naar mensen die graag deel willen uitmaken van een team met evangelisten en praktisch werkers. God kan door jou heen de vakantie van jongeren levensveranderend laten zijn!

Beach Mission is een interkerkelijke zendingsorganisatie en organiseert evangelisatiereizen naar Europese badplaatsen waar veel jongeren op strandvakantie gaan. Deelnemers bieden jongeren in de uitgaansgebieden hulp, gebed en een luisterend oor. Ze gaan het gesprek aan over hun geloof in en hun relatie met Jezus Christus.

Meer info en aanmelden kan via de website www.beachmission.org, bel of whatsapp +31853012938