Fietsen voor de Rudolphstichting

Op zaterdag 14 september organiseert de Rabobank weer een sponsorfietstocht. De Hervormde Kerk in Zevenhuizen doet opnieuw mee om geld in te zamelen voor hun diaconale doel de Rudolphstichting.

Speciaal voor verenigingen, stichtingen en scholen in de Krimpenerwaard en Gouwestreek organiseert de Rabobank op zaterdag 14 september 2019 een sportieve dag. Tijdens deze dag kunnen verenigingen, stichtingen en scholen een financiële sponsorbijdrage bij elkaar fietsen en wandelen.

Er zijn 2 verschillende routes in de Gouwestreek: 30 km voor stadsfietsen. Deze route levert 5 Euro per deelnemer op. En er is een wielrenroute van ca. 80 km die 10 Euro oplevert voor het goede doel. Voor beide routes kunt u starten tussen 10:00 – 12:00 uur. De locaties waar u kunt starten zijn: KV IJsselvogels in Moordrecht, GRTC Excelsior in Gouda of Hockeyclub Waddinxveen in Waddinxveen. Bij de startplaatsen is voldoende parkeergelegenheid.

Van tevoren aanmelden is niet nodig. Bij inschrijving meldt u dat u meedoet voor de Hervormde Kerk in Zevenhuizen met ons inschrijfnummer 202. Het sponsorbedrag wordt dan overgemaakt naar de diaconie.

De Rudolphstichting zet zich in omdat we willen dat elk uithuisgeplaatst kind de kans krijgt om op te groeien tot een zelfredzame en evenwichtige volwassene. De stichting ontwikkelt vernieuwende projecten in de jeugdzorg, ondersteunen gezinshuizen in heel Nederland en we zetten zich in voor Jeugddorp De Glind door voorzieningen te subsidiëren. Speciaal voor uithuisgeplaatste kinderen en jongeren die vaak (te) veel meegemaakt hebben. Veel van hen hebben gedragsproblemen of zijn getraumatiseerd.