Fietsen voor het Inloophuis Koffie Enzo

Op zaterdag 14 september organiseert de Rabobank weer een sponsorfietstocht. Inloophuis Koffie Enzo uit Nieuwerkerk a/d IJssel doet mee.

Inloophuis Koffie Enzo is een laagdrempelig inloophuis waar met aandacht wordt geluisterd naar mensen die een goed gesprek nodig hebben. Ook mensen die alleen voor een kop-koffie-zonder-praatje het inloophuis willen bezoeken zijn van harte welkom. Daarnaast worden bezoekers die een praktische of sociale hulpvraag hebben verder op weg geholpen. Koffie Enzo is gevestigd aan de Kerklaan 98 (Oude dorp, Nieuwerkerk ad IJssel) en is geopend op dinsdag en donderdag van 10:00 tot 12:00 uur en dan bent u van harte welkom!

Speciaal voor verenigingen, stichtingen en scholen in de Krimpenerwaard en Gouwestreek organiseert de Rabobank op zaterdag 14 september 2019 een sportieve dag. Tijdens deze dag kunnen verenigingen, stichtingen en scholen een financiële sponsorbijdrage bij elkaar fietsen en wandelen.

Er zijn 2 verschillende routes in de Gouwestreek: 30 km voor stadsfietsen. Deze route levert 5 Euro per deelnemer op. En er is een wielrenroute van ca. 80 km die 10 Euro oplevert voor het goede doel. Voor beide routes kunt u starten tussen 10:00 – 12:00 uur. De locatie waar u kunt starten is Korfbalclub IJsselvogels, Sportlaan 9 Moordrecht.