GetSaved gaat onverminderd door in 2020

De Nieuwerkse stichting GetSaved onder leiding van John Sittrop gaat onverminderd door met de straatevangelisatie rondom de Nieuwerkerkse- en regionale winkelcentra en heeft de agenda voor het eerste deel al ingevuld. De meeste evangelisatie acties zullen plaatsvinden in Nieuwerkerk a/d IJssel, Zoetermeer en Zevenhuizen alwaar de stichting een samenwerking heeft opgezet met de ABC-gemeente Zuidplas.

De stichting heeft een busje gekocht om te evangeliseren in diverse steden. De bus is speciaal geprepareerd tot een camper, om tijdens de acties mensen te kunnen ontvangen. Hierbij deelt men koffie/thee en soep uit. Daarnaast is men ruim voorzien van diverse folders en bijbels om uit te delen. Voor de uitstraling van GetSaved is de bus van teksten voorzien.

De Stichting tracht haar doel onder meer te bereiken door het zelfstandig organiseren van duurzame-, eenmalige- of terugkerende projecten, al dan niet in samenwerking met gelijkgerichte stichtingen, organisaties of instituten en op dat vlak zouden de lokale kerken een bijdrage kunnen leveren.

De stichting stelt zich ten doel om het Evangelie te verspreiden; om mensen bekend te maken met het Goede Nieuws dat God Jezus heeft gezonden om de wereld te redden, te vergeven en te herstellen. De stichting tracht haar doel onder meer te bereiken d.m.v. straatevangelisatie, bemoediging, gebed en pastorale gesprekken, het verspreiden van lectuur, Dvd’s en andere materialen ter ondersteuning van het gesprek, het organiseren van cursussen en trainingen, ondersteuning van kerken en scholen, het houden van spreekbeurten en het ondersteunen van mensen bij het zoeken naar professionele hulp.