Gidsen gezocht voor Paaswandeling op 8 april

Op zaterdag 8 april verzorgen de kerken in Nieuwerkerk aan den IJssel opnieuw de Paaswandeling. In 2019 vond de eerste editie plaats waaraan toen meer dan 300 wandelaars meededen. De interactieve wandeltocht van ongeveer 3 kilometer loopt vanaf het Raadhuisplein, via de Ringvaartkerk en de Lichtkring naar de Oude Kerk. Tijdens de wandeling worden op diverse plaatsen gedeeltes van het Paasverhaal tot leven gebracht. Ook kan er onderweg gepuzzeld worden en kunnen kinderen meedoen met verschillende opdrachten. Het kijken en lopen van de route duurt ongeveer een uur.

Spreekt het initatief je aan? Wandel dan mee als gids!
Je begeleidt, samen met andere gids, een groepje wandelaars (ca. 15 personen) vanaf het Raadhuisplein naar het eindpunt. Je bent op 8 april tussen 14.30 en 17.00 uur beschikbaar. De exacte vertrektijd en de benodigde instructies ontvang je enkele dagen voorafgaand.

Aanmelden via aanmelden@geloofinnieuwerkerk.nu, vermeld in de mail je naam en telefoonnummer.