Hospice IJsselOever bedankt Capelse Dorpskerk

Op zaterdag 1 april organiseerde de Capelse Dorpskerk weer de welbekende bazaar. Een jaarlijks terugkerend evenement, waarbij de Dorpskerkers zich inzetten voor het goede doel.

Het was niet bepaald een stralende dag: geen lekker voorjaarszonnetje en zo af en toe een fikse bui. Maar wel: veel gezelligheid, veel bedrijvigheid, veel mensen, veel passie, veel enthousiasme en veel spullen in en rondom de Dorpskerk bij de jaarlijkse bazaar. De tomeloze inzet werd beloond met een prachtige opbrengst ten bate van Hospice IJsselOever. Coördinator Birgitta van Vlaanderen mocht een cheque ter waarde van maar liefst € 1100,- in ontvangst nemen.

Het mag dan geen stralende dag geweest zijn, maar van zoveel enthousiasme, van zo’n warm gebaar en van zo’n mooie donatie, daar gaat het team van IJsselOever wél van stralen. Want met deze gift kunnen zij ook weer geven. Dit bedrag wordt ingezet om de zorg en aandacht voor de bewoners nóg een beetje beter te maken.

Dankzij dit bedrag kan IJsselOever nóg meer waar maken van wat op de deur van het hospice staat: We kunnen je niet beter maken, maar we kunnen er wel voor zorgen dat je je een beetje beter voelt.

Bron: www.protestantsegemeentecapelle.nl